ik zoek al een tijdje naar de middendemper v Supersprint voor mijn 16V, nl de 884203. die is spijtig genoeg niet meer leverbaar bij hen, wegens geen stock!
onder impuls vh -tot nog toe- positieve resultaat vd wielbogen-affaire dacht ik: "ik ga eens luisteren bij Supersprint.. wie weet.. "
het gehele project staat nog in zijn baby-schoentjes, maar in principe zou ik eenmalig 10 middendempers bij hen laten produceren, eentje voor mij en 9 om te verkopen. Op dit ogenblik hebben we nog niet echt vergaande gesprekken lopen over de prijs (eerst kijken of het technisch nog uitvoerbaar is en of ze wel nog willen produceren), maar initieel lijkt het erop dat een demper iets meer dan de oorspronkelijke prijs zou kosten.. op de website staat de demper 884203 aan 159 euro.. ik kwam nu uit op pakweg 170-180 euro maar dat kan wss wel nog zakken.
ik wou hier nu al even een rondvraag lanceren en kijken of er überhaupt (hehe.. dat zeggen onze noorderburen wel graag hè.. hehe) mensen interesse zouden hebben hierin. bovenaan zit er een poll gekoppeld, breng jullie stem maar uit
een afbeelding vd demper zelf:

deze demper is E.E.C. gekeurd en kan gebruikt worden met de OEM-kathalysator of kath-vervanger.