Panorama dak

Heb je een probleem met je Scirocco 3?? Zet het hier in een topic en de oplossing zal er komen!

Moderator: SciFo Management

Re: Panorama dak

Berichtdoor Sjoerd_ op wo jan 21, 2009 4:21 pm

henri schreef:Ze verkopen liever een golf dan een scirocco. Een verkoper hier bij ons zei tegen mij toen ik hier bij ons bij de dealer in de showroom stond : hier in de dorpen is niemand geinteresseerd in de scirocco (hijzelf ook niet ) , de golf daar gaat 't om, die willen we verkopen.

Lijkt me duidelijk dat een golf een breder publiek heeft. Tevens wordt hij in een andere fabriek gebouwd en de golf kent ook zijn leverproblemen op dit moment als ik de mensen op het autoweek.nl form mag geloven. Xenon is not done voor de levertijden!
Sjoerd_
SciFo beginner
SciFo beginner

Berichtdoor HB24 op ma jan 26, 2009 6:11 pm

Ik had de mijne in oktober besteld en hij is de eerste week van januri geleverd geworden.
HB24
SciFo beginner
SciFo beginner

Berichtdoor calsito op za maart 27, 2010 11:49 pm

Hallo, ik zal me even voorstellen, ben Pascal en kom uit t zuiden des lands,
Heb laatste jaren Audi gereden maar daarvoor altijd Golf, van GTI, Cabriolet tot VR6.
Heb besloten om na anderhalve maand mijn nieuwe A3 Sportback om te ruilen voor een nieuwe Scirocco.
Als het goed is krijg ik hem ergens rond week 21 afgeleverd volgens de dealer.
Ik zal een paar foto's plaatsen zodra hij binnen is natuurlijk..........
calsito
SciFo beginner
SciFo beginner

Berichtdoor bartjan op zo maart 28, 2010 5:07 pm

Hoi Pascal,

Vooreerst welkom hier en proficiat met je bestelling.
Je gaat zeker heel veel plezier beleven met deze Scirocco.
Ik krijg nog regelmatig complimenten van wildvreemde mensen die vragen wat een auto het is.
Of die gewoon willen zeggen hoe leuk ze de auto vinden.
Dat heb ik nog nooit met geen andere nieuwe auto meegemaakt. Het is zeer aangenaam en brengt je soms in contact met mensen die je anders niet zou leren kennen. En dat terwijl ik al 1 jaar deze auto rijd
Het is net zoals bij mensen die met een hond op wandel zijn met elkaar praten omdat er een hond in het spel is als go between.
Ook ik reed voorheen met een Audi A3 . Ook een schitterende wagen die me 6 jaar plezier heeft bezorgd.
Maar de Scirocco vind ik veel meer een" beleving".
Je staat hier wel in het forum van het panodak. Heb jij dat ook besteld?
Want wij hebben veel langer mogen wachten op onze Rocco o.a. door dat dak.
Nu zijn de wachttijden gezakt naar enkele maanden. In het begin was dat soms 6 -8-maanden en door dat dak nog langer.
En ik begrijp nu waarom want ik heb nog steeds elektronische problemen met ramen en dat panodak die niet perfect (automatisch) sluiten.
Ik ben al 7 maal in de garage geweest. Soms bleef die een week daar maar ze hebben nog steeds niet gevonden.
In de loop van de volgende weken moet mijn auto naar D'Ieteren ( de Belg. importeur).
Hopelijk vinden ze het nu wel na een jaar ellende. Het is echt een kwestie van storingen in de software want ze hebben al veel onderdelen vervangen. Zonder verbetering helaas.
Maar buiten dat is de Rocco schitterend materiaal.
Dus veel succes!! Want je (korte) wachten zal zeker beloond worden.
bartjan
SciFo beginner
SciFo beginner

Berichtdoor calsito op zo maart 28, 2010 6:19 pm

Hoi Bartjan, ik had idd verkeert topic gekozen, heb het andermaal geplaats onder een ander topic> informatie>een roccho 2 liefhebber toch in een rocco 3
Groetjes,
Pascal.
calsito
SciFo beginner
SciFo beginner

Berichtdoor bartjan op ma maart 29, 2010 8:22 am

calsito schreef:Hoi Bartjan, ik had idd verkeert topic gekozen, heb het andermaal geplaats onder een ander topic> informatie>een roccho 2 liefhebber toch in een rocco 3
Groetjes,
Pascal.

Geeft niet zunnne!
En ook niet van je "verraad" van de Rocco 2. :wink:
Je zal van de 3 ook be-geest-erd zijn. :finga:
bartjan
SciFo beginner
SciFo beginner

Vorige

Keer terug naar problemen